niedziela, 2 września 2012

Ślubny składak dla K&M

Dzisiaj po raz kolejny coś dla K&M i to jeszcze nie będzie koniec :) Jeszcze troszkę was pomęczę, bo dopiero się rozkręcam tymi kartkami ... :) No właśnie dziś kartka od rodziców M. :)
Delikatny i romantyczny papier pochodzi z Magicznej Kartki, srebrny tusz oraz perełki w płynie ze scrap.com.pl.
A ponieważ kartka wykonana jest z papieru z kolekcji Letni Poranek zgłaszam ją do wyzwania Magicznej Kartki :)

P.S. Jutro pierwszy dzień w pracy ...  .

10 komentarzy:

  1. przesliczna karteczka pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! Fantastyczna :)Bardzo to pracochłonne?
    Ja chyba nigdy nie zrobię tego typu kartki, bo jak zwykle coś źle policzę, źle pozginam... :)
    I jak tam w pracy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm no pierwsza tego typu mi kompletnie nie wyszła ta na szczęście tak :) Baza kartki jest z całej kartki z bloku więc jak chcesz przy następnej jak sobie zapiszę wymiary to ci mogę przesłać bądź jak się spotkamy to coś więcej zdziałamy:)
      W pracy pytasz ? A no ... może być :)

      Usuń
  3. Niesamowita kartka.....skomplikowana kształtem, wszystko ze sobą współgra :) i bardzo mi się podoba pomysł perełek wzdłuż wzoru :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. To dobrze, że współgra i że się podoba, a perełki dałam bo chciałam troszkę koloru dodać i tak jakoś na tym wzorze mi spasowały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta kartka, fajnie wygląda połączenie czerwieni z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna karteczka. Bardzo podoba mi sie kształt kartki - oj chciałabym mieć tyle cierpliwości do takich kształtów :)
    A kompozycja kwiatuszkó na przodzie bardzo urozmaica kartkę :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna kartka i prześliczny bukiecik na niej! Uwielbiam tę formę kartki :) Muszę częściej po nią sięgać :)

    OdpowiedzUsuń