piątek, 21 września 2012

Kopertówka

Na blogu CraftFun powstaje seria wyzwań z kursem Wyzwanie #8 to kopertówka i wg owego kursu wykonałam swoją kopertówkę z papieru Galerii Papieru :)
Oczywiście od czasu do czasu nie obyłoby się bez zainteresowania mojej Sami tym co robi pani :)

Dziś właśnie minął mi trzeci tydzień pracy w Przedszkolu, bądź co bądź jako pomoc nauczyciela na 3/4 etatu, ale na razie jest to wystarczające jak dla mnie :) A dzieciaki są urocze, no zdarzają się takie co potrafią dać popalić, ale w końcu trzeba cieszyć się z tych dobrych rzeczy :)
No i mogę robić to co lubię (oprócz pracy z dziećmi) czyli robić zaproszenia na Dzień Edukacji Narodowej, oraz laurki dla wszystkich pracowników ;) Jak dla mnie cud - miód :)
No i teraz ostatni wolny weekend, bo potem studia magisterskie ... i już nie będzie tak fajnie ;) Nie no żartuję :) trzeba dać radę;)
Tak więc miłego weekendu kochane :)


7 komentarzy:

  1. Ooo, dzieciaki pewnie już Cię kochają - mój Olek kocha swoje pani przedszkolanki i mówi o nich w samych superlatywach :).
    A kopertówka cudna! Kwiaty ślicznie się komponują w ten fiolet.

    OdpowiedzUsuń
  2. FANTASTYCZNIE ,ŻE TUTAJ TRAFIŁAM!!!!PRZEPIĘKNE PRACE,JESTEM OCZAROWANA:-)GRATULUJĘ!!!!POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyszło i koteczek się zainteresował pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Praca z dziećmi to super sprawa, jest wesoło :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje otrzymania pracy w zawodzie ;)
    I zycze powodzenia na studiach magisterskich - ja juz swoją karierę zakończyłam :)

    Jeśli masz ochotę zapraszam Cie również na moje candy:
    http://paseczkowa.blogspot.com/2012/09/candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Kopertówka wyszła ślicznie. Uwielbiam te kwiaty.
    Dziękuję za zgłoszenie do zabawy Craftfun.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny efekt uzyskałaś ozdabiając kopertówkę falbanką!

    OdpowiedzUsuń