niedziela, 23 września 2012

Latawce ...

Z albumu dla Zuzanny zostało mi kilka skrawków papierów z Galerii Papieru i postanowiłam je wykorzystać ... . Duży latawiec jest w całości podklejony ta taśmie z pianką, czyli także każdy osobny trójkąt składający się na niego, w średnim tylko całość jest na taśmie z pianką, a najmniejszy już tylko na kleju ... by dać wrażenie przestrzeni :)

A widzieliście najnowsze papiery "Fioletowe Fiołki" z Galerii Papieru? Jak dla mnie są cudowne i jakoś nie mogłam się im oprzeć :) i tym samym w końcu zamówiłam też kolekcję "Lekcja miłości" która też już za mną chodziła od pewnego czasu ... .
A do tego wszystkiego i tak dojdzie jeszcze kilka cudowności z Lemonade, scrap.com.pl no i zobaczymy co będzie na III Jarmarku w MDK 7 października, może coś jeszcze w łapki w padnie :P

2 komentarze:

  1. Fajnie wymyśliłaś z tym trójwymiarem :) Lubię motyw latawca!
    Widzę, że się obkupiłaś :))) Ja też czekam na Jarmark i... zakupy :)))))

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie i ten pomysł z latawcem na piance ,daje efekt!!!!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń