sobota, 8 września 2012

Album jako prezent ślubny dla K&M

Jeszcze troszkę mi dzieł Ślubnych dla K&M zostało do pokazania dzisiaj chciałabym wam zaprezentować album który dostali od nas jako prezent, a mianowicie jest to album ze zdjęciami od początku ich związku, aż do Ślubu :) Album podczas wesele przeszedł długą drogę przez wiele rąk i bardzo się podobał :)
Album w całości wykonany z prześlicznych, pastelowych, delikatnych oraz z roślinnymi motywami kolekcji papieru "Beautiful" firmy Papermania. Bardzo przyjemnie pracowało mi się z tymi papierami, na szczęście jeszcze trochę mi ich zostało :) Ozdób w albumie jak widać niewiele, gdyż szkoda mi było zasłaniać te piękne i delikatne motywy, których niestety na zdjęciach za dobrze nie widać, przy zdjęciach pozostało miejsce na ich podpisanie :) No i nie obyło by się bez miejsca na zdjęcia ślubne :) 
Stemple wykonane tuszem ze scrap.com.pl, na okładce także tekturki z Wycinanka.net

Dzisiaj też spotkałam się z Karoliną na Targach Książki w Katowicach w Spodku, choć troszkę w tym roku się rozczarowałyśmy, bo jakoś stoisk z książkami o wiele mniej niż rok temu było :( Ale co jak co ja znowu 3 książki ciekawe znalazłam, Karola dwie więc będzie co czytać, chociaż ja w domu mam jeszcze cały stos nie przeczytanych :P Ale oprócz książek, byli też wystawcy z rękodzieła, a między innymi sklep scrap.com.pl 
no i nie obyło się bez małych zakupów kilku świątecznych tekturek oraz papierów za 1zł które są tak piękne, kolorowe i żywe, i tylko do Karoliny mówiłam, czemu mnie nie powstrzymuje :P

Uwierzycie, że wczoraj właśnie minął mi pierwszy tydzień pracy?! Bo do mnie to jeszcze nie dociera :P

5 komentarzy:

  1. Ooo, a ja nie byłam, bo mi się synuś przeziębił ;(
    Ale może w listopadzie w Krakowie nadrobię - tam w zeszłym roku nieporównywalnie lepiej niż w Katowicach.
    Tylko scrap.com mi szkoda :(
    A album śliczny^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca i jakże efektowna!!!!gratulacje,bardzo mi się podoba.pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pomysł na prezent :))
    Na Targi nie dotarłam i żałuję... Znowu nie mam co czytać ;) Zostaje mi wizyta w bibliotece :)
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W bibliotece albo możesz pożyczyć coś ode mnie :D

      Usuń