sobota, 29 września 2012

Różyczkowo

Witam :) Już jestem po pierwszym dniu na uczelni i nie było by źle gdyby nie to, że tak samej było jakoś nieswojo, potem z kilkoma osobami zamieniło się słowo, ale się okazało, że to nawet nie z mojej specjalności ... choć póki co wszyscy mamy razem wykłady. Jutro już jadę z Olką więc będzie raźniej nam razem :) Choć jutro to już 4 wykłady a dziś tylko jeden i to taki w mega skrócie :)
No i dzisiaj chciałam wam jeszcze pokazać kolejne zaległe kartki :)
Pierwsze dwie kartki z papierów Magicznej Kartki kolekcja Letni Poranek, trzecia z papierów Galerii Papieru, a ostatnia z artystycznego.com dodatkowo wykorzystałam perełki w płynie, tusz i białą farbę akrylową ze scrap.com.pl, i stempel z pięknym przesłaniem z Lemonade :)

8 komentarzy:

  1. piekne karty, a roze tym bardziej

    OdpowiedzUsuń
  2. każda jest przesliczna pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  3. witaj:) początki zazwyczaj są takie "nieswoje" ale zapewne już jurto będzie lepiej:):) Karteczki przepiękne, takie romantyczne!:)
    Pozdrawiam niebiesko i życzę powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ślicznie - ładnie wykończone tymi różyczkami. Kolorki cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne prace różyczkowe, śliczny ten większy motylek. To z dziurkacza czy z wykrojnika? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Studenckie początki bywają "łyse", ale później jest już z górki ;D
    Cudowne kartelutki!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Powodzenia! =}

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta druga karteczka szczególnie mi się podoba :)

    Ja sama nie lubię początkowych dni na uczelni przez okropne zamieszanie - jakoś z organizacją tam ciężko i idzie się pogubić :):)

    OdpowiedzUsuń