wtorek, 4 września 2012

Podziękowania dla rodziców K&M

Witam :) Dzisiaj jestem już po drugim dniu pracy i u mnie wciąż pozytywnie z nastawieniem :)
A także dzisiaj ciąg dalszy dzieł przygotowywanych do Ślubu K&M, tym razem są to albumy z podziękowaniami dla rodziców. Młodzi zobaczyli je w dniu trzaskania i byli zadowoleni, co mnie cieszy, rodzice podobno też, ale to usłyszałam w biegu ... :) No ale przejdźmy może już do zdjęć :)

 Pierwsza strona to zdjęcie ślubne rodziców w zależności od albumu rodziców K, bądź rodziców M.
 Druga strona natomiast to zdjęcie aktualne rodziców :)
 Następnie znajdują się podziękowania, które na weselu zostały przeczytane, mam nadzieję, że odpowiadały :)
 Z tego co niestety nie widzicie, po podziękowaniach znajdują się zdjęcia Młodych, kolejno z 'chodzenia ze sobą', zaręczyn i okresu przed-ślubnego :)
 Te dwie puste karty mają swoje konkretne przeznaczenie mianowicie na zdjęcie Młodych ze Ślubu z rodzicami oraz ich samych :)
A tak wygląda tył okładki :)

Albumy zostały wykonane z papierów UHK Gallery co chyba widać :) Wydały mi się odpowiednie na tę okazję oraz bardzo eleganckie, dlatego też mało jest dodatków i głównie są to stemple wykonane tuszem ze scrap.com.pl (i na tyle okładki jest fragment papieru ze scrap.com.pl oraz Galerii Papieru), oraz delikatne tekturki z Wycinanka.net.

6 komentarzy:

  1. Piękny album, ciekawie zestawione papiery i cudowna pamiątka:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku! Ile Ty jeszcze rzeczy zrobiłaś na ten ślub?? Podziwiam :)
    Albumy piękne, bardzo eleganckie - świetnie dobrane papiery a całość nie przeładowana dodatkami.
    Wspaniała pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne, papiery pasują idealnie i forma podziękowania/albumu ma jednak swój cudny urok^^.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca,ciekawe zestawienie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały i naprawde bardzo elegancki, w sam raz dla rodziców
    dzień trzaskania?

    OdpowiedzUsuń