wtorek, 11 września 2012

Pamiętnik Młodej Żony

Tak, tak ... to także prezent ślubny :) Wiem, że Karolina pisze pamiętnik, bo już jeden jej ładnie oprawiałam, ale ten miał być wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju. Jako bazę wykorzystałam ekologiczny notes zakupiony w Auchan'ie a okładkę oprawiłam ...
 Wykorzystałam prześliczny papier z Magicznej Kartki, specjalnie użyłam akurat tego z klatkami, gdyż wydał mi się nie tyle odpowiedni, co symbolem zmiany :) A same klatki są już tak ozdobne, że szkoda było mi je ozdabiać i postawiłam na minimalizm :)

7 komentarzy:

  1. Cudowny!
    W ogóle pomysł pamiętnika cudowny... sama długo pisałam, więc patrzę na niego z ogromnym sentymentem do moich, które też starałam się zawsze jakoś spersonalizować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny pamiętnik! Paulette, powiedz mi, ile zapłaciłaś za ten notes ekologiczny? Ja szukałam podobnego ale znajdowałam też co prawda ekologiczne ale bindowanie było takie zwykłe jak w kołozeszycie i nie sposób było mi ozdobić tak notes aby "wejść" pod spięcie a ten Twój notes super bo bindowanie jest "w środku" a okładka wszystko tzn. wnętrze notesu ładnie chowa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. coś około 8zł i kupiłam go w Auchanie jak wspomniałam w notce:)

      Usuń
  3. ale ślicznie wyszedł yen pamiętniczek młodej zony ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny pamiętnik! na pewno pannie młodej bardzo się spodoba^^
    sama kiedyś pisałam pamiętniki,ale były to zwykłe zeszyty.
    teraz jakbym znowu go prowadziła to na pewno właśnie chciałabym w takim stylu^^

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł, nie wiem czemu ale od razu przyszły mi na myśl ryzunki z ksiązki chmielweskiej jak wytrzymać ze współczesnym mężczyzną

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki śliczny!

    OdpowiedzUsuń