niedziela, 24 sierpnia 2014

Winietki

Pamiętacie zaproszenia dla Anny i Krzysztofa? Jeśli nie to zapraszam do tego posta.
A dziś do kompletu można powiedzieć pokazuję winietki ;) Wczoraj nastąpiła ich premiera ;) 
Proste, skromne, ale eleganckie i idealnie dopasowane do kolorystyki sali ;)
Wszystkich 58 sztuk.
 A dla Młodej pary specjalne winietki ;)
Zdjęć z sali cudeniek nie mam bo zabawa była niesamowita ;)
A po raz pierwszy na weselu była taka muzyka, że nie było co niepotrzebnie siedzieć przy stole ;)

5 komentarzy:

  1. Winietkę wzięłam sobie na pamiątkę i już dumnie zdobi moją półkę ;) Winietkę panny młodej obmacałam - jest fantastyczna! ;-) Jak długo robiłaś te winietki?
    Pozdrowienia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowe :) świetnie wyglądają wszystkie razem :)
    A dla Państwa Młodych bardzo pomysłowe winietki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają. Tematyczne z zaproszeniami, pasujące do sali, skromne i czytelne :)
    A te nasze wzięliśmy na pamiątkę bo są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczne! I te dla Pary Młodej też super :)

    OdpowiedzUsuń