wtorek, 3 lipca 2012

Męskie kartki ;)

Od dłuższego czasu myślałam nad kupnem maszyny do szycia, i tak jakoś w końcu doszedł zakup do skutku, tyle, że maszyna okazała się felerna, gdyż nie działał silniczek z nawlekania nitki na szpulkę, w dodatku jakaś taka nie dorobiona była ... . Pojechałam wymieniłam na taką samą a tu się cały czas igła łamała, aja nawet nic nie zrobiłam, próbowałam coś zdziałać z instrukcją a tu nic, igła się łamie za każdym razem. Pojechałam z zamiarem wymienienia ale na inną, tyle, że te wszystkie inne był już tylko z wystawy, niby były jeszcze zapakowane z tych co oddałam, ale nie chciałam się nią już z nią mordować i po prosiłam o zwrot pieniążków. No i maszyna była i już jej nie ma.
W sumie teraz nawet nie żałuję, a za całą tą przygodę z maszyną powstały te oto kartki z ręcznymi przeszyciami ;) Musiałam odreagować :)
Wykorzystałam papiery z Galerii Papieru, lidla, Artystyczny.com.pl oraz Kreatywnego Zakątka. Guziczki natomiast pochodzą ze scrap.com.pl.

4 komentarze:

  1. O jacie... ile tego :) I to wszystko ręcznie szyte?? Podziwiam... bo ja ledwo coś poszyję to już mnie ręka boli się odechciewa.
    Wyszły super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co do maszyny do szycia to moja siostra też miała takie przygody... Póki co maszyna jest w naprawie.

      Usuń
    2. Wszystko ręcznie :) Wiesz jak się zdenerwuję to potem tworzę nałogowo a ta maszyna bardzo mnie zdenerwowała :)
      no nie i ona takiego pecha miała :/ Ciesze sie ze zauważyłam te defekty od razu przynajmniej dostałam zwrot kasy za ten złom :P eh ... nic już nie można kupić teraz by działało normalnie.

      Usuń
    3. Heh, to dobrze, że takie twórcze masz nałogi;)

      Usuń