czwartek, 27 grudnia 2012

Szkatułka vintage

Jakoś Święta tak szybko mi uciekają, że brak czasu miałam na wejście na bloga czy w ogóle włączenie komputera ... . Mimo wszystko mam nadzieję, że spędziliście Święta w gronie rodziny, odpoczęliście i miło spędziliście czas:) Muszę przyznać, że jak co roku wiele zamieszania, a i tak czas ten zleciał nie wiadomo kiedy  ... .

Dla znajomej z dawnej pracy wykonać miałam trzy szkatułki ... jedną już wam pokazałam ... dzisiaj będzie druga z papierów Galerii Papieru ... gdy ją okleiłam stwierdziłam, że nic już nie potrzeba ... bo sam papier jest piękny ... ale mimo wszystko czegoś mi brakowało. Tak więc jakoś zwędrowały na szkatułkę ... motyle!  ;) Efekt mnie zadowala a zamawiająca była zachwycona, co mnie bardzo cieszy! ;) Zwłaszcza, że przy tej zostawiła mi całkowite pole do popisu ;)


3 komentarze:

  1. Pięknie wyszło, delikatnie i lekko dzięki motylkom :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyle robią super efekt!! Dodają lekkości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ach piękna jest ... pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń