niedziela, 14 lipca 2013

Przepiśniki

Niedawno wróciłam z Jarmarku na Nikiszowcu, na którym miło spędziłyśmy czas wraz z Asio :) i tym razem było fajniej niż rok temu :) Pogoda znowu taka nijaka, ale obyło się bez deszczu co najważniejsze :) Choć wcześniej nie obyło się bez nutki niepewności czy w ogóle dotrzemy na miejsce ze względu na mój ostatni egzamin z którym były nie lada problemy.
Pokazuję dziś dwa przepiśniki (jeden z nich dzisiaj właśnie wyruszył w świat) z wykorzystaniem okrągłego dziurkacza Marthy Stewart.

Papiery to Galeria Papieru, dziurkacze ze scrap.com.pl, jeden napis pochodzi z wycinanka.net drugi z Magicznej Kartki, stempel babeczka Empik.

4 komentarze:

  1. Przepiśniki miały wzięcie :) te serwetki wyszły świetnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczne ci wyszly te albumy na przepisy. sama musze sie wziac za taki, bo jak na razie wszystko mam zapisane na kartkach, ktore walaja sie na polce w kuchni :P szczegolnie podoba mi sie stempel z muffinkiem. ostatnio bardzo fajne rzeczy mozna znalezc w empiku oprocz ksiazek. jak tylko jestem na zakupach to wpadam tam i prawie zawsze wychodze z jakimis papierniczymi drobiazgami lub czyms przydatnym do domu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjne pzrepiśniki ... ale ja mam zaległości musze nadrobić :D pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń