środa, 30 maja 2012

Obrona Dyplomowa

I nadszedł dzień by Obronić Dyplom, a z nim podziękowanie za czas, rady i opiekę nad naszymi pracami. Jako iż mnie przypadło planowanie wszystkiego tak więc i kartka musiała być! :) Miała być wyjątkowa, taka inna, i pamiątkowa. Tak więc padło na formę exploding box i to dość sporych rozmiarów bo 11x11 cm :)
Ale co najlepsze zdolna Paulette zapomniała zrobić w domu zdjęcia i dopiero na uczelni robiła więc ich jakoś nie powala :(
Cytat podpatrzyłam u Młodej Kobiety z jej kartki od promotora, gdyż szukając innych nic tak  pasującego nie znalazłam.
Wieczko kartki wykonane wg mapki w Art-Piaskownicy:

A co najlepsze jeszcze to ładnie przerobiłam pudełko z piórem i ... o zdjęciach już całkiem zapomniałam;(
Pudełko wykonane z papierów ze scrap.com.pl, różyczki, crackle accents z efektem spękań, perełki w płynie także :)

2 komentarze:

  1. Ooooj, cudne to pudełko :)
    Świetny pomysł z takim podziękowaniem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!! Z takim prezentem nie sposób się nie obronić ;) I jak poszło?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń