niedziela, 9 lutego 2014

55 rocznica ślubu ...

55 rocznica ślubu nosi nazwę platynowej lub szmaragdowej ... aczkolwiek ciężko do końca było mi się zdecydować na kolory, tak więc w efekcie końcowym nie trzymałam się ich ;) Szmaragdowy nie przypadł mi do gustu, a platynowy ... hmmm nie byłam pewna czy nie okazał by się zbyt szaro-bury ? Nie wiem. Efekt dwóch kartek jest następujący ... .
 Papiery to magiczna kartka, ramka ze scrap.com.pl

I exploding box ze zdjęciami oraz tortem ;)
Papiery UHK Gallery Pieczarka, a cyfry z papieru Rapakivi ;)

3 komentarze:

  1. Piękne. Swoja drogą niesamowita rocznica. Ja mam dopiero 4 :), aż niewyobrażalne 55 lat:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne prace zwłaszcza kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Piękna czerwień :) i fajne te kwiatowe serduszka

    OdpowiedzUsuń