poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Łańcuszki, wisiorki ... :)

Dziś cała seria łańcuszków :)
1. Mój ulubiony, który został "porwany" przez koleżankę z pracy ;)
 2. Kojarzy mi się z folklorem, taki śląski akcent :)
 3.Z ptaszkiem
4. Z ptaszkiem na gałązce  
 5. Róża
 6. Paryż :)
 7. Klucz ( do serca?) :)
 8. Różyczka
 9. Wieża
 10. W brązie - mój drugi ulubiony :)
A który wam się najbardziej podoba? :)

Troszkę mnie tu mało, ale staram się z tworzeniem wyrobić przed wyjazdem, a czas goni, a w między czasie przygotowuję posty by coś było tutaj gdy mnie nie będzie :)

3 komentarze:

  1. Śliczne sa, najbardziej spodobał mi się ostatni ;)
    pozdrawiam z pięknej i słonecznej Bawarii :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie piękne i romantyczne! Ciężko wybrać - najlepiej mieć wszystkie i dobierać odpowiednio do stroju i nastroju ;)

    OdpowiedzUsuń