środa, 23 stycznia 2013

Creative Hobby

Ja tu się martwię, że nie mam prac do pokazania, a w sumie się ich nazbierało przez moją nieobecność. Ale mam tyle na głowie i tyle się dzieje ... a to zapalenie spojówki, a to na uczelnie się przygotować, potem urodziny Ani, weekend na uczelni, a teraz przedszkolny Dzień Babci i Dziadka i nie ma chwili wytchnienia.Egzaminy się zbliżają, a ja już bzikuję! I tak już od kilku dni nie mam chwili by Paulinie posłać nawet zdjęcia! (Kochana wybacz :( ). Weszłam tylko na chwilę by dać znak życia i pokazać mój wpis do albumu z konkursu w Creative Hobby - w porównaniu z wpisem Bea nie powala, ale chciałam by było to coś kolorowego, symbolicznego i wypróbowałam po raz pierwszy gesso :D
Postanowienia znajdują się na kredkach, które da się wyjmować :)
Papiery z Galerii Papieru i scrap.com.pl, crackle accents z efektem spękań i tusz także scrap.com.pl. Gesso lidl, kwiatki allegro. Literki Magiczna Kartka.

4 komentarze:

  1. świetne te kredki - super pomysł:)
    Niech się spełnią te postanowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw z postanowieniami na kredkach - fantastyczny :) całość bardzo fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja córka oszalałaby na punkcie tych motylków :)
    Fajny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń