czwartek, 14 czerwca 2012

Ślubnie po raz kolejny

Wczoraj miałam wręcz zaszczyt uczestniczyć w przymiarce sukni ślubnej przez Karolinę, no i cóż ... nie ma co ukrywać, że ja jak i jej siostra stałyśmy i patrzyłyśmy jak zaczarowane! Wyglądała prze-pięknie! ;) Ooo mam nadzieje, że to przeczyta bo wyjaśnię co mówiłam Ewie podczas przymiarki otóż kochana mówiłam jej aby się dobrze przyglądała bo ona będzie potem ci wiązała suknię, jak i układała materiał ("zapamiętaj każdą  zmarszczkę materiału") hi hi hi :) Cieszę się, że choć troszkę mogłam ci doradzić co do sukni i że mogłam uczestniczyć w tej przymiarce:) Ale na ślubie sukni będzie jeszcze piękniejsza,kilka poprawek, prasowanie ... i dopiero będzie Panna Młoda jak z bajki ;)

No i by nadal pozostać w tym radosnym temacie kolejna kartka ślubna w kolorach czerwieni.
Wykorzystałam papier, kwiatki, perełki w płynie, enamel accents biały, stempel "w dniu ślubu", tusz ze scrap.com.pl.
A jako iż zdecydowana większość materiałów jest ze scrap.com.pl a kartka pasuje do wyzwania #20 to ją na nie zgłaszam ;)

3 komentarze:

  1. Piękna i elegancka :)
    A suknia ślubna - ważna rzecz! Choć potem nie wiadomo, co z nią zrobić:) Moja kurzy się w pudle "D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że tak Ci się podobało i mam nadzieję że w 'tym' dniu będę wyglądać super ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Baardzo miło wspominam całe to przedślubne zamieszanie, miałam wówczas przy sobie mnóstwo kochanych ludzi, którzy byli chętni do pomocy, to bardzo cenne dla każdej młodej pani :-). Kartka wyszła świetnie, rozkładanej w ten sposób jeszcze nigdy nie robiłam, może się skuszę. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń