czwartek, 24 marca 2011

Chrzest

W ostatnim czasie pracowałam nad trzema kartkami, a teraz jestem poganiana gdyż te kartki muszą się pokazać, a jak!;) Tak więc by się nie narazić pokazuję wam już tę trzecią;) Jest to kartka na Chrzciny, kolory utrzymane jak w tej poprzedniej z tej samej okazji, ale jednak się różni co zobaczyć możecie sami;)


Kartka miała wyjść ( i mam nadzieję, że tak wyszła) oficjalnie i nie przesłodzona ale jednoznacznie dać do zrozumienia o płci maleństwa;) Kartka skromna, ale i urocza;)

2 komentarze:

  1. Ładne są Twoje kartki, widać, że kompozycja jest każdorazowo przemyślana, że zwracasz uwagę na szczegóły...Ale Kochana! Gdybyś używała do tworzenia kartek profesjonalnych papierów do scrapbookingu (najlepiej tych polskich marek), Twoje prace jeszcze zyskałyby na atrakcyjności! Czasem warto zainwestować ;) (ja np. dziś w dwóch sklepach internetowych tyle tego nakupowałam znowu, że stówę wydałam, ale ciii ;P) :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skromna i urocza. Na chrzest wprost idealna :)

    OdpowiedzUsuń