wtorek, 18 stycznia 2011

Kartki na Dzień Babci.

Dziś pokaże 3 kartki na Dzień Babci;)
Pierwsza [a powstała jako ostatnia] w kolorach ciepłych, wykorzystałam papier zakupiony w sklepie Kreatywny-Zakątek, wzór wykonany dziurkaczem ozdobnym również z tegoż sklepu. Duży kwiat jako środek ma ćwiek, a dwa mniejsze dwa wysuszone małe kwiatuszki;) Kartka dostała się tymczasowo w ręce Pati, ale wiadomo że dostanie ją jej babcia;) Mam nadzieję że się spodoba!






Ta kartka powstała jako pierwsza i no i popełniłam w niej mały błąd gdyż cały bok wycięłam dziurkaczem ozdobnym, co były niezbyt efektowne, zwłaszcza iż nie było to równe dlatego w środku została wklejona biała kartka na życzenia która też zakryła to co miała;) Tutaj również papier z Kreatywnego-Zakątku, jak i stemple, serwetka z supermarketu ozdobiona różowym klejem;) Ta kartka również przechodzi tymczasowo w ręce Patrycji, a dostanie się jej drugiej babci;) Mam nadzieję, że mimo szarości się spodoba;)







Kartka mniejszego formatu, ale myślę, że ze swoim wyjątkowym urokiem;) Skromna i prosta, bo taka miała być;) Wpadła w ręce Madzi, mam nadzieję, że i tu się spodoba;)



1 komentarz:

  1. Bardzo dziękujemy za wspólna zabawę:)
    A niedawno rozpoczęłyśmy nową zabawę więc zapraszamy do udziału :)

    Pozdrawiam gorąco :)

    A kartki piękne!

    OdpowiedzUsuń